16 Mart 2012 Cuma

Bazı insanların bu kadar ucuz olmasına katlanamıyorum.Arkadaş madem bir halt ediyorsun gözüme gözüme sokma bilmek zorunda değilim ben senin ne yaptığını nerde olduğunu bugün yaptığın o saçmalığa hala anlam veremiyorum ya bir de hiç bir şey yapmamış gibi yüze gülümsemen yok mu yılışık yılışık .. Arkadaşlık listesinden bir kişiyi daha sildim gerçek yüzünü gösterdiğin için aslında sana teşekkür etmem lazım.(!) Ama şu da bir gerçek ki seni ilk tanıdığımda bi soğukluk hissetmiştim garip bir his sonradan pisliği çıkacak insanlarda hep bu hissi tadıyorum.ama bu sefer yok ya bu kız öyle değildir çok iyi birine benziyor dedim ama yok yok ben hislerimden şaşmayayım en iyisi.Gerçi esin olayından sonra hislerimin ne kadar yoğun olduğuna inanan kız arkadaşlarım bile iyi davranmama şaşıyordu ya hadi neyse :D Ammmaaannnn ben keyfime bakarım tek başıma odamda taktım kulaklığımı süper şarkılar dinliyorum keyfime diğecek yok kimse de kaçıramaz. 
Kaçmaz demi ya yok yok kaçmaz böyle olumsuzluklardan kendimi uzak tutuyorum evrene poziiitif enerji yolluyorum ve şarkı söylüyorum, çılgınlar gibi eğleniyorum.


İnsan tek başına kaldığında bile eğlenebilmeyi başarmalı. Zaten bunu başaramıyorsa en yakın köprüden atlayabilir hemen hayat çekilmez olur sanırım :/ 


Gökçeden sonra da sıla dinlerken bulmak kendimi oda bi ilginçlik.sıla dinleme zamanım gelmiş anlaşılan gerçi kötü anılar barındırsa da bende sıla dinlemekten vazgeçemediğim hatun.




Alpi'ye hitaben diyorum ki ; yazııciiiğiimmm  yazııciiğimm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder