17 Mart 2012 Cumartesi

Bilinç altının da böylesi :))

İki ay önce okuduğum bir kitap rüyalarıma girebildiğine göre bilinç altıma baya bir yer etmiş anlaşılan.Burası tamam da neden iki ay.. Bir ay önce girseydin ya da okuduğum gibi girseydin rüyalarıma :D Nasıl bir heyecanla okudusam uykumdan uyandıracak kadar yoğun bir rüya oldu bu hatta kabus hatta 10 dalda oscara aday gösterilip 5 dalda oscar alacak niteliğe sahip olabilcek bir film gibiydi :D En iyisi yılllarr sonra ne kadar ilginç rüya görmüşüm yahu demek için bunu yazmam da yarar var diye düşünüyorum..


Annem ben ve iki arkadaşım bir evdeyiz. Annem her zaman ki gibi arkadaşlarıma zorla bişeyler yedirme peşinde yedirmesse içinde kalır hatunun illa yedirecek gene öyle bir şey ekmek kalmıyor ekmem almaya çıkmam lazım annem çıkma diye ısrar ediyor ama çıkıyorum ben.


Dışarda ki askerlerden izin alıyorum ekmek almaya gidicem haberiniz olsun diye karşıda bakkal var gidiyorum ama ekmek yok.Başka bir bakkala gidicem ama korkuyorum her yer de askerler var ve savaş zamanı yakaladıklarını içeriye alıyorlar. Neyse efenndimmmm  koydum ya kafama gidicem alıcam o ekmeği illaa başka bakkala gidiyorum ama nefes nefese korkudan kalp çarpıntılarıyla.. 


Alıyorum ekmeği içerde adı da ekin ve ünlü biri var sigara alıcak ama o da korkuyor dışar da savaş var nede olsa. (hayatımda da hiç ekin diye hiç bir tanıdığım yok ama neyse bakalım :D ) 


Sonra ben bu kıza diyorum ki beni de eve bırakır mısınız yolunuzun üstündeyse korkuyorum her yer de gestapolar var yakalarlar diye korkuyorum diyorum kız tamam hadi gel diyor. 


neyse biz gidiyoruz bunla tam biniyoruz arabaya biraz ilerliyoruz gestapolar bize doğru askeri araçlarıyla geliyor uzun farlar da yanık bir şekilde.Hepimizi indiriyorlar arabadan gestapolara ben yahudiyim beni almayın kimliğime bakın diyorum adamlar laftan anlamıyor zorla indiriyorlar araban tabi ben ağla ağla korkudan :D  O sıra da abimin çok eski yıllardır görmediğim hakan adlı arkadaşını görüyorum hakan abi kurtar beni götürüyorlar diyorum yook efendim adam bakmıyor bile yüzünee tokat atıyorum burdayım burdayım diyorum bakmıyorr gestapolar zorla götürüyorlar sonra uykudan da gestapo diye diye uyandım.. yaa nasıl bir bilinç altım var benim şaşıyorum bazen :D


Sonuç olarak; yıllardır görmediğim hakan abi ye sinir oldum insan bi yüzüme bakardı yardım ederdi gestapolardan kurtarırdı. ee bide böyle çok bilincime işleyecek kitaplar okumasam iyi olacak sanırım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder