16 Mart 2012 Cuma

Kendi kendimi çok güzel korkutmayı başaran bir insanım mazoşistler yanımda halt eder bu konuda. Şuanda şans meleğim dinlerken eğleniyorum ama yalnız olmanın verdiği psikolojiyle etrafa bakmaktan alamıyorum kendimi.Bir şey olduğun dan mı hayır tabi ki de kendi kendime heyecan yaşatıyorum sonra da uyumak için kuzu saymak yerine hayal kurmaya çalışıyorum.Prof. amcalarımız teyzelerimizin yaptığı araştırmalara göre hayal kurmak kuzu saymaktan daha çabuk uyku getiriyormuş.cidden de getiriyor ama. Neyse işte şuanda kendimle baş başa iken kulağımda bangır bangır müzik varken sanki tıkırtılar varmış gibi hissediyorum :D Hatta biraz daha kurmaya başlasam aklımda, çevremde garip insanlar kıpırdayan perdeler sönen ışıklar yürüyen yastıklar açılıp kapanan bilgisayarlar aynalarda insanlar vs vs vs bu düşüncelerim hep o gece beni yurtta korkuttuğunuz an oldu sevgili arkadaşlarım size buradan sevgilerimi saygılarımı yolluyorum :D tırsıyorum şuanda yaa ya bu kurguladıklarım olursa kafayı yerim heral de.Bloglarıma ruh ve sinir hastalıkları bölümünden yazmaya devam ederim artık :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder